loading...
طراحی سایت و آموزش
فاطمه فیصلی بازدید : 49 چهارشنبه 27 اسفند 1399 نظرات (0)

بیسکویت

چه کسی بیسکویت  ویفر را دوست ندارد؟ کوچک یا بزرگ ، نرم یا ترد. یخی ، یا با شکلات پوشانده شده است. ساندویچ با هم یا بسته بندی شده پر از میوه و آجیل میوه ای. ساخته شده با آرد ، ساخته شده با جو دوسر. شیرین شده با شکر ، عسل ، ادویه ، ساده. غوطه ور شده یا با کره پخش می شود ، این رقم تقریبا بی نهایت است.

 بیسکویت های شور (ترقه برای پنیر) وجود دارد ، اما هنگامی که به بیسـکویت فکر می کنیم بیشتر ما به غذاهای شیرینی که با یک لحظه لذت سریع مرتبط می کنیم فکر می کنیم.

چه بیسکویت های خود را برای میان وعده صبح یازده یازده ترجیح دهید ، بلکه شما را تا ناهار تا آخر هفته و یا بعد از ظهر به عنوان یک چیدن انتخاب کنید ، شما بخشی از یک سنت دیرینه بیسـکویت (ویفیر) خواران هستید.

 از سوخاری های رومی گرفته تا عناوین چاپ سه بعدی قرن 21 ، آنی گری ، مورخ غذا ، تاریخچه جالب یک میان وعده مورد علاقه را برمی دارد.

بیسکویت شیرین بیسکوییت چای ویفیر

اولین شواهد

اولین غذاهایی که ممکن است بیسکویت بنامیم احتمالاً در دوران نوسنگی بر روی سنگها پخته می شدند. با این حال ، بقایای باستانی غلات پخته شده به طور کامل شکل آنها - کیک ها ، فرنی ها یا بیسکویت های تخت و ترد را کاملاً مشخص نمی کند. اصطلاح بیسکوییت از انگلیسی بیسکوییت (bis-qui) به انگلیسی می آید که خود ریشه ای لاتین دارد: panis biscotus به نان دو بار پخته شده اطلاق می شود.

رومی ها مطمئناً نوعی بیسـکویت داشتند ، همان چیزی که اکنون آن را راسک می نامیم و همانطور که از نامش پیداست ، در اصل نان بود که برای ترد شدن دوباره پخته می شد. بیشتر از نان ساده نگهداری می شد و برای جیره مسافران و سربازان مفید بود

 

بیسکویت قرون وسطایی

 کلمه بیسکویت در انگلیسی ظاهر شده بود ، و تعریف در حال گسترش بود. بیسکویت (ویفیر) های دو بار پخته شده همچنان محبوب بودند ، هم شور و هم شیرین. اما اشکال دیگر ، مربوط به پنکیک ، نیز در حال رایج شدن بودند. ویفر یکی از طولانی ترین بیسکویت های قرون وسطایی بود که از یک خمیر شیرین ساخته شده که روی آتش پخته می شد و با پیشرفت تکنولوژی می توانست قالب یا رول شود.

این بیسکویت ها فقط کاربردی نبودند ، بلکه لذت بخش نیز بودند. آنها اغلب در پایان غذا خورده می شدند ، به عنوان هضم غذا ، نقشی که بیسکویت تا 20 سالگی ادامه خواهد داد.

بیسکویت شیرین بیسکوییت چای ویفیر

بیسکویت کشتی

با این وجود بیسکویت های مرزه و ماندگار اصلی از بین نرفتند. در واقع ، با تغییر تکنیک های کشتی سازی و افزایش جمعیت اروپا ، که در سرتاسر جهان گسترش می یابند ، آنها به بخش مهمی از مقررات دریایی تبدیل شدند. عصر اکتشاف به عصر تسخیر و استعمار تبدیل شد و ملوانان مدت زمان بیشتری را در دریا سپری کردند.

کشتی ها غذای تازه را در جایی که می توانستند پیدا کنند می بردند ، اما غذای اصلی گوشت و بیسکویت کشتی بود. اولین نمونه باقی مانده از بیسکویت مربوط به سال 1784 است و این یک بیسکویت (ویفیر) کشتی است. آنها به دلیل غیرقابل خوردن بودن مشهور بودند ، و به قدری خراب نشدنی بودند که برخی از ملوانان از آنها به عنوان کارت پستال استفاده می کردند.

 

اهمیت شکر

بیسکویت ( ویفیر ) از 17 شروع به تغییر کرد. قبل از آن ، شکر بسیار گران بود ، فقط افراد بسیار ثروتمند آن را می خوردند و از خاور نزدیک وارد می شدند. در دهه 1660 ، انگلیس مستعمره هند غربی بود و قسمت بسیار تاریکی از تاریخ جهان آغاز شده بود. انگلیس تنها کشور اروپایی نبود که در تجارت برده شرکت داشت ، اما مهمترین کشور بود. سیستم کاشت را در هند غربی و آمریکا پیاده سازی کرد و امپراتوری قند را بر اساس بدبختی انسان بنا کرد. در خود انگلیس قیمت شکر کاهش یافت و غذاهایی که از آن استفاده می کردند ارزان تر و در دسترس تر شدند.

انواع بیسکویت (و کیک) رشد کرد و افراد زیادی در موارد مختلف شروع به مصرف آنها کردند. اگرچه انگلیس تجارت برده خود را در سال 1807 و خود برده داری را در سال 1833 لغو کرد ، تولید قند در شرایط وحشتناک برای چندین دهه ادامه یافت. در آمریکا برده داری تا سال 1865 از بین نرفت.

 

ویگ از انواع مختلف

دسترسی بهتر به مواد اولیه تنها دلیل رونق بیسکویت نبود. فناوری پخت و پز نیز در حال تغییر بود و با تحمیل تأثیرات ایتالیایی و سپس فرانسه ، غذا دستخوش انقلابی آرام بود. سیستم اصناف قدیمی در حال خراب شدن بود و اصناف سعی می کردند اصناف نانوایان نتوانند مانع پخت بیسکویت (ویفیر) در خانه شوند.

انواع جدید بیسکویت به کتاب های دستورالعمل راه پیدا می کند: آب پز و سپس پخته ، هر دو ژمبل و کراکل به شکل های پیچیده گره می خورند. ماکارون ها مرنگ ها را با آجیل ها مخلوط کرده و از خواص جادویی کف سفت تخم مرغ استفاده می کنند. کیک های برنجی سودمندی آردها را فراتر از آرد گندم استاندارد نشان دادند ، در حالی که به طور خاص در آلمان ، نان های زنجفیلی به یک نشانه واقعی از هویت منطقه تبدیل شدند.

میان نان ها و کیک ها تقاطع زیادی وجود داشت. یکی از دستورهای معروف ویگ ، که نه یکی بود و نه دیگری ، و هر دو به عنوان صبحانه خورده می شدند ، و به عنوان میان وعده بعد از ظهر به شکلات فرو می رفتند.

 

Savoys و Ratafias

شکلات یکی از سه نوشیدنی جدید بود که در این نوشیدنی معرفی شد. قهوه و چای نیز وارد انگلیس شد و در تاریخ بیسکویت نقش داشت. بیسکویت های قرن هنوز هم به عنوان بخشی از غذای دسر ، همراه با کمی لرزاندن گاه به گاه خورده می شدند. اما با جا افتادن چای در صحنه های اجتماعی انگلیس ، بیسکویت ها (ویفر) به بخشی جدایی ناپذیر از آیین جدید تبدیل شدند که در نهایت به چای بعد از ظهر معروف می شود.

 همچنین شاهد تولید دو بیسکویت بود که به عنوان ماده اصلی چربی در انگلیس تبدیل می شوند: سویوها و مصوبات. اولی ها اغلب در قالب های طولانی پخته می شدند و به عنوان لیدی فینگر شناخته می شود ، در حالی که دومی بسیار ترد و با طعم بادام بود. به خصوص برای آن چیزهای کلاسیک انگلیسی ، از هر دو در آشپزی بسیار استفاده شد.

بیسکویت شیرین بیسکوییت چای ویفیر

Boomtime برای بیسکویت

 بیسکویت همه جا بود. ساخت آنها در خانه آسان بود و برای هر مناسبتی نوعی وجود داشت. طبقات متوسط ​​و متوسط ​​، که در وعده های غذایی مختلفی می نشستند ، آنها را برای دسر می خوردند که شامل بستنی ، میوه و آجیل نیز بود. این زمان زمان تهیه مینی مرنگ و ماکارون ، بیسکویت شراب (برای همراهی شراب) و نوعی بیسکویت (ویفیر) بود که تعریف آن به طرز حیرت انگیزی دشوار بود: خرده چهار.

Petit Four به معنای "اجاق کوچک" است و نامی بود که به بیسکویت های ظریف و ظریف پخته شده در اجاق گاز پایین برداشته می شد. آنها معمولاً به اشکال پیچیده بریده می شدند. آنها گاهی رنگی بودند ، همیشه تزئین شده بودند و می توانستند با انواع مختلفی طعم دار شوند. آنها یک بیسکویت دسر کلاسیک بودند.

در همین حال ، بیسکویت های میان وعده ای نیز رونق گرفتند ، اساساً بر اساس انواع اسفنج ، که نسبتاً ساده بود و خود را به یک فنجان چای خوب می سپردند. ملکه ویکتوریا بسیار طرفدار داشت و قبل از فرستادن به هر قصری که وی در آن ساکن بود ، مانند ویندوزبورن محبوبش در جزیره وایت ، در ویندزور بیسکویت  (ویفیر) پخته بود . اینها شامل زبانهای چت ، اسفنج شکلات ، ویفر ، پتی فورس و کیک برنج بود. او یک غذاخور دلچسب بود.

بیسکویت شیرین بیسکوییت چای ویفیر

نامهای بزرگ

انگلیس دو انقلاب صنعتی را پشت سر گذاشت که منجر به پایان سال شد ، به تولید انبوه در مقیاس عظیم. ابتدا قدرت بخار و سپس برق به این معنی بود که در دهه 1880 کارخانه ها می توانستند برای همه بیسکویت (ویفیر) تولید کنند. نام های بزرگ شامل Peak Freans و Huntley & Palmers بود. مورد علاقه های جدید ضخیم و سریع به دست آمد: سنگهای قیمتی (بعداً یخ زده) در دهه 1850 ، گاریبالدیس در 1861 ، بیسکویت های آزبورن در 1860 (به نام خانه Osborne) ، مروارید (پیش ماده چای غنی) در 1865 ، ماری در 1873 و اولین هضم شکلات در سال 1899. بیسکویت های شور نیز مهم بودند و کراکر کرم Jacobs در سال 1885 به بازار آمد. بسیاری از شرکت های تولید بیسکویت قالب های مخصوصی را با استفاده از فناوری چاپ جدید تولید کردند که به سرعت به کالاهای قابل جمع آوری تبدیل شد.

شکر هنوز بخشی اساسی از داستان بیسکویت بود و در سال 1874 انگلیسی ها عوارض واردات آن را حذف کردند ، به این معنی که فوراً به اندازه کافی ارزان شد که همه توانایی پرداخت آن را داشتند. شکر به بخش عظیمی از رژیم غذایی افراد فقیر تبدیل شد ، اما با افزایش مقیاس اجتماعی ، رشد چشمگیری به تولیدکنندگان بیسکویت ارائه داد.

در همین حال ، شکر چغندر ، در مقابل عصا ، به طور پیوسته در حال افزایش بود. پس از جنگ جهانی اول و کمبود شکر ، اولین کارخانه های فرآوری چغندر قند در انگلیس ساخته شد و به تدریج نیشکر را به عنوان منبع اصلی قند در انگلستان گرفت.

بیسکویت شیرین بیسکوییت چای ویفیر

بیسکویت مدرن و فراتر از آن

امروز ، ما توسط بیسکویت (ویفر) احاطه شده ایم. در سال های اخیر ، به دلیل اینکه شکر به عنوان یک عامل کمک به مشکلات بهداشتی در دنیای غرب مورد توجه قرار گرفته ، بیسکویت ها زیر سایه قرار گرفته اند. اما بیسکویت ها کوچک هستند و قرار نیست هر بار یک بسته خورده شوند.

در طول جنگ جهانی دوم ، نقش آنها به عنوان یک عنصر کوچک از آسایش مهمترین بود و امروزه پختن بیسکویت در خانه همچنان موجب شادی و آرامش در شرایط دشوار است. آنها در انواع بی نهایت وجود دارند ، از خوردن آنها راضی کننده هستند و به لطف محبوبیت Great Bake Off و سایر برنامه های دیگر ، بسیاری از ما حداقل اصول اولیه تهیه آنها را می دانیم. حتی می توان آنها را با استفاده از چاپگر سه بعدی ساخت.

از روزهای ابتدایی آنها به عنوان یک غذای عملی ، تا انفجار انواع و روش ها  ، بیسکویت (ویفر) دارای یک تاریخ طولانی و جذاب است. چه یک هضم غذا بخورید چه یک بوربن ، یک ویفر صورتی یا یک جادوگر جامی ، یک بیسکویت (ویفیر) برای همه وجود دارد - و من با خوشحالی فنجان چای خود را به این مقدار بالا می برم.

بیسکویت شیرین بیسکوییت چای ویفیر

محصولات مرتبط

بیسکویت پذیرایی لیونا 820 گرمی شیرین عسل

کوکی آردی کره ای شیرین عسل تی تایم 320گرمی

کوکی کره ای با چيبس شكلاتي پاپل شیرین عسل

بیسکویت پاپل شیرین عسل نارگیل شکری 240 گرم

اطلاعات تماس با فروشگاه کاف کف

شماره تماس :02191300014

شنبه الی پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ میزبان صدای گرمتان هستیم

نحوه ارسال سفارش از فروشگاه کاف کف:
  • ارسال سریع به تمامی نقاط کشور امکان پذیر است.
  • سفارش های تهران چند ساعته و شهرستان حد اکثر دو روز کاری طول میکشد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 879
  • بازدید کلی : 3,189